Eserciziu antiipertensiu ogni ghjornu - Sport è Fitness Chose

1. Ciclu lentu

E caratteristiche sportive di u ciclicu lento sò in linea cù i bisogni sportivi di i malati cù ipertensione.Pò rinfurzà a funzione di u core, prevene l'ipertensione, prevene l'obesità è cusì.

Pò ancu rilassà in modu efficace a tensione mentale è alleviate l'emozioni.A respirazione di u pettu è di l'addominale riduce a pressione è rilassate completamente a ghjente.Questu hè assai benefica per i malati cù ipertensione.

U ciclistu pò ancu esse fattu in casa.A bicicletta fitness hè a prima scelta per u ciclismo in casa.Ùn hà micca bisognu di spazii extra grande.Pudete fà eserciziu facilmente in casa.

2. Dumbbells

L'esercitu anaerobicu moderatu pò riduce a pressione diastolica più ovviamente, è l'effettu pò esse megliu.

Pudete pruvà dumbbells.Per e persone cù una figura di "grande pancia", a furmazione di forza hè assai efficace per brusgià grassu è aiuta à cuntrullà a pressione di sangue per un bellu pezzu.

Nota: a furmazione di forza deve esse realizatu sottu a guida di i prufessiunali cù un cuntrollu di pressione sanguigna stabile per evità accidenti.

Vede quì, vulete eserciziu?Ferma !Assicuratevi di ricurdà a prima regula di u sportu: fate ciò chì pudete.

3 Yoga

Ioga hè un eserciziu aerobicu, chì pò eserciteghja u corpu, forma è regula l'emozioni.L'eserciziu propiu hè bonu per u corpu, ma ci sò ancu qualchi precauzioni è tabù.Precauzioni include principarmenti riscaldamentu è sceglie un ambiente adattatu, mentri i tabù includenu trazione viulente, digiunu, ioga dopu à manghjà, alcune malatie, etc.

Precauzioni:

1. Prestate attenzione à u warm-up: prima di l'eserciziu di yoga, hè cunsigliatu di realizà l'attività di riscaldamentu appropritatu è stende u musculu è u tissutu molle, chì hè favurèvule per entra in u statu rapidamente è impediscenu danni durante a pratica di yoga;

2. Sceglite un ambiente adattatu: a pratica di yoga in generale deve esse realizatu in un statu tranquillu è rilassatu, cusì l'attenzione deve esse pagatu à sceglie un ambiente tranquillu.Se sceglite di praticà ioga in casa, duvete attentu à mantene a circulazione di l'aria per prevene l'ipoxia.

1221

Tabù:

1. Trazione violenta: ci sò parechji movimenti di stretching in ioga.Duvemu attente à evità a trazione viulente è eseguisce passu à passu.Altrimenti, hè faciule per causà danni à i tessuti molli, cum'è i musculi è i ligamenti, chì induceranu u dolore è ancu causanu sintomi cum'è disfunzioni di u mutore.

2. Praticà u yoga nantu à u stomacu viotu è dopu à manghjà: a pratica di yoga hà bisognu di cunsumà u calore di u corpu.Sè vo site in un stomacu viotu, hè faciule induce l'ipoglicemia.Prima di praticà yoga, duvete attentu à manghjà bè per supplementà l'energia.Inoltre, l'eserciziu di yoga ùn hè micca cunsigliatu à questu tempu perchè l'alimentu in u stomacu deve esse digeritu dopu à manghjà, per ùn avè micca affettatu a funzione digestiva di u stomacu.Se manghjate troppu sanu, l'esercitu troppu prestu hè ancu faciule per causà gastroptosi.Hè cunsigliatu di fà eserciziu di yoga dopu à una ora dopu à manghjà.


Tempu di Post: 19-May-2022