Istruzzioni per a Manutenzione di l'attrezzatura sportiva

img (1)

1. Mantenimentu di l'equipaggiu sportiu di cola di pelle

Stu tipu d'equipaggiu include principalmente basketball, football, cinturione di tensione, etc., cù grande quantità, usu largu è altu tassu d'utilizazione.I svantaghji di l'equipaggiu di colloidi di pelle sò faciuli di portà, prestazioni di compressione scarse, umidità faciule è splusioni.Per quessa, durante l'usu, i studienti anu da esse insignatu à ùn squat è pressu, impediscenu l'uggetti taglienti da taglià è punghjenu, mantene l'equipaggiu seccu, è ùn l'utilizanu micca in u tempu di pioggia.Quandu si guarda, deve esse piazzatu in un spaziu viotu, ventilatu è trasparente, è hè strettamente pruibitu di strincà l'uggetti pisanti.

2. Mantenimentu di l'attrezzatura sportiva di metalli

Ci sò parechji tippi d'attrezzatura metallica, chì sò largamente usate, cum'è shot put, javelin, starter, starter gun, steel ruler, etc. Stu tipu d'equipaggiu hè assai suscettibile à l'umidità, l'ossidazione è a ruggine.Per quessa, hè necessariu di mantene a so superficia secca è pulita, soprattuttu l'equipaggiu postu fora per un bellu pezzu, cum'è u quadru di basketball, u quadru di a porta di football, bars singuli è paralleli, cage di discu, etc. L'equipaggiu internu deve esse postu nantu à a basa. piastra o scaffale speciale, è deve esse pulita in tempu.L'attrezzatura chì ùn hè micca utilizata per un bellu pezzu deve esse oliata currettamente è almacenata.L'equipaggiu di l'esterno deve esse regularmente derusted è pittatu cù pittura antiruggina.E parti cunnesse cù viti sò oliate regularmente per mantene liscia.L'attrezzatura metallica hè generalmente di alta qualità, fragile è periculosa in usu.Per quessa, e misure per un usu sicuru deve esse rinfurzata.In casu di frattura o danni, a saldatura è u rinforzu deve esse realizatu in tempu per assicurà un usu sicuru.

img (2)
img (4)

3. Mantenimentu di l'equipaggiu sportiu di lignu

L'equipaggiu essenziale si riferisce principarmenti à trampolinu, scatula di pista, saltu elevatu di lignu, bastone, cornice di barbell, toe board, etc. Stu tipu d'equipaggiu hè infiammabile, faciule da umido, faciule da plegà è faciule da deforma.Per quessa, deve esse guardatu luntanu da l'alimentazione è a fonte d'acqua per prevene u focu è l'umidità.Evite un impattu viulente o caduta durante l'usu, è pittura regularmente.

4. Mantenimentu di l'equipaggiu sportiu di fibra

Stu tipu d'attrezzatura si riferisce principarmenti à a corda di rimorchiatore, vestiti, rete di football, rete di volleyball, tappettu di spugna, bandiera è cusì.U so svantaghju principalu hè chì hè inflammable è faciule d'umidità.In u mantenimentu, duvemu prestu più attenzione à a prevenzione di u focu, a prova di umidità è a prevenzione di muffa.Hè da esse pulita in tempu è secca regularmente per mantene.

img (3)

Tempu di Post: 19-May-2022