Training musculu

Sceglite dumbbells di u pesu ghjustu è cumprà un set se pudete.Hè bonu per cumprà dumbbells di diversi pesi perchè pudete sfida constantemente durante u vostru entrenamentu.

A cumminazzioni di pesu standard hè di cumprà dui 2,5 kg, dui 5 kg è dui 7,5 kg dumbbells.Per pruvà se a combinazione di dumbbell funziona per voi, pigliate a più ligera di e cumminazzioni è pruvate.Alzate è calate 10 volte.Sì vi sentite stancu è ùn pensate micca chì pudete alzà più di 10 volte, a cumminazione hè troppu pesante per voi.U muvimentu di furmazione hè aghjustatu secondu a vostra propria cundizione è secondu i vostri scopi di furmazione, sia per aumentà a forma fisica, a massa musculare, a resistenza musculare o aumentà a prestazione sportiva per aumentà o diminuite u numeru di volte è set, è cù u pesu ghjustu. è u numeru di volte hè u megliu modu per furmà.

Quandu custruisce i musculi, cuminciate cù grandi gruppi di musculi cum'è u pettu, u spinu, u fronte di e cosce (quadriceps), u spinu di e cosce (hamstrings), glutes (glutes) è spalle (deltoids).Allora fucalizza nantu à i musculi più chjuchi, cum'è biceps, triceps, vitelli è abs.
Fate u prossimu settore subitu dopu à fà un inseme di movimenti, senza riposu in trà.
Accuminciate cù un set di esercizii è cresce gradualmente à 3 setti.Ogni settore di movimenti pò aghjunghje una certa quantità di pesu.

Pudete entre in u nostru situ web per sceglie u pruduttu di furmazione chì vi cunvene, i prudutti sportivi sò i nostri prudutti principali, aspettate a vostra ghjunta

 


Tempu di post: 25-aug-2023