A participazione à l'attività di l'acqua pò migliurà a felicità umana

Preoccupatu per l'impattu negativu di a pandemia di coronavirus nantu à a salute fisica è mentale, un novu studiu cumandatu da l'Associazione Marittima Britannica è u Canal & River Trust, una urganizazione senza prufittu per u mantenimentu di u fiumu in u Regnu Unitu, mostra chì participà à l'attività d'acqua in costiera o interna. i corsi d'acqua hè un modu efficace per migliurà u benessere.

Utilizendu i quattru indicatori di felicità di l'Uffiziu Naziunale di statistiche, u studiu hà realizatu una indagine preliminare nantu à i valori suciali più largu ligati à a barca, è hà esploratu l'impattu di l'acqua nantu à u benessere o a qualità di vita di e persone per a prima volta in studii simili.A ricerca mostra chì, cumparatu cù l'attività d'acqua moderata è frequente, i benefizii di passà regularmente u tempu nantu à l'acqua pò ancu esse più grande di l'attività di focu ricunnisciuta cum'è yoga o Pilates, è ancu aumentà a satisfaczione di a vita da circa a mità.

1221

A ricerca mostra chì più longu stà nantu à l'acqua, più grande hè u benefiziu: e persone chì spessu participanu in barca è sport acquatici (da una volta à u mese à più di una volta à settimana) anu 15% di livelli d'ansietà più bassi è 7,3 punti (6% più altu). ) a satisfaczione di a vita trà i punti 0-10 cumparatu cù quelli chì participanu moderatamente à a barca è à i sport acquatici.

In u Regnu Unitu, u sport di paddle hè statu dimustratu per esse una di e forme più populari di sport acquatici.Cù più crescita durante a pandemia in 2020, più di 20,5 milioni di britannichi participanu à u paddle ogni annu, rapprisentanu quasi a mità (45%) di a spesa turistica più larga ligata à a barca è à i sport acquatici in u Regnu Unitu.

"Per un bellu pezzu, u "spaziu blu" hè statu cunsideratu per aiutà à migliurà u benessiri generale è hè bonu per a salute fisica è mentale. Sò cuntentu chì a nostra nova ricerca ùn solu cunfirma questu, ma ancu unisce a navigazione frequente è sport acqua. cù attività cum'è yoga, chì sò populari per rinvià a forza fisica è u spiritu rinfrescante ", disse Lesley Robinson, CEO di a marina britannica.


Tempu di Post: 19-May-2022